Omezeni proudu pri zapnuti toroidu

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Září 8 10:41:27 CEST 2009

>Na odelovaci trafo 1kW jsem dal na primar vykonovy odpor, ktery preklene
>rele napajene ze sekundaru.

Jenom pozor na to, pokud podimenzujete Ty odpory, ze vydrzi sice zapnuti,
a nabeh, ale pokud by se porouchalo rele, tak by to odpor uvarilo.
Kdysi mi dal kolega sofstar a ja ho testoval, fungoval super, jen ja ho
zapojil,
za multifunkcni rele na testy zapnout na 15s vypnout na 15s a sel jsem pryc.
Asi za 4hodiny jsem se vratil a ten smrad byl fakt dokonalej, no fotky
taky...
Od te doby tam jsou pro spolehlivost radsi dve rele, ikdyz tenkrato to bylo
tim, ze se ty vykonove odpory nestihnuli ochladit a ja svou testovaci
metodou jim pekne zavaril....

Zdenek Aster

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4404 (20090907) __________

http://www.eset.cz