Omezeni proudu pri zapnuti toroidu

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Září 8 10:08:11 CEST 2009

Kdysi byl v jednom amaru návod na soft-start. Tedy ono jich bylo více,
ale k tomuhle prodává Bucek DPS. Zapojovalo se to do prirmáru a šlo v
podstatě o relé, výkonové odpory a jednoduché řízení. Pokud máte zájem
mohu zjistit které Amaro a deska to byla. Dával jsem to jednoho zdroje,
se kterým byly přesně tyhle problémy a funguje to bez problémů.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |