dalkove ovladace - ir

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Září 8 08:48:45 CEST 2009

jeste bych dodal, ze dekuji zdejsim "pokusnym kralikum" za ty testy :-)
Pokazde, kdyz o necem podobnem zacinam uvazovat, prijde ten spravny test
a vystrizlivym :-)
Snad jednou ....
tomik.
P.S. a to se tyka stejne sat_hw, linuxu a "C" pro jednocipy :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Tuesday, September 08, 2009 8:26 AM
To: HW-news
Subject: Re: dalkove ovladace - ir

Jak tak ctu vsechny prispevky o set-top-boxech a HD prijimacich, tak je
to cim dal mene pouzitelne pro bezneho cloveka.
V ovladaci se musi vymenit dioda, do prijimace se musi prubezne nahravat
vselijake nedodelane firmwary, cekat az komunita neco vyladi, kdyz to
nedela vyrobce atd.
Pak to mozna nejak funguje, sem tam to vytuhne, ovladani je nelogicke.
No nevim, i kdyz by mi tohle asi nedelalo problemy, preci jen cekam, ze
takove zarizeni koupim, zapnu a pouzivam. Spise jsou to ale znacku DODO
- dodelej doma.

Martin Hanek