Hakko japonska kvalita?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Září 8 01:55:16 CEST 2009

Prijde na to co hodnotime a z jakeho uhlu se na pajku budeme koukat.
Na samotnem trafu FX951 neni nic technicky zajimaveho a pokud ji ma na stole inteligent asi ani nic co by slo oznacit za egronomicky propracovane. Klic mozna ocenite ve fabrice, kde chcete zamestnancum zamezit menit teplotu, ale ..... Mozna bych zminil automaticky prechod do usporneho modu.

Kouzlo je v peru, je podle meho ergonomicky velmi zdarile, 80W velice slusnych a hlavne topne teleso, merici element a hrot tvori celek. Tzn. kdyz menime hrot, vymenime i topne teleso a teplotni cidlo. Technicky to umoznuje velmi presne nastavit teplotu, ergonomicky lze velmi rychle prehazovat hroty.
V neposledni rade se pro tuto radu dela cca 80 ruznych hrotu a pokud je clovek nekupuje u Hakko Japan, ale primo v cine tak to neni dokonce az tak silene drahe.

Pokud jde o to kdo vyrabi pajky Hakko tak  hroty jednoznacne delaji cinani, nekde mam dokonce kontakt na vyrobce. Jen v Šen-čen, Kuang-tung,vim o nekolika tovarnach ktere vyrabi bud kopie Hakka nebo proste na stejny OEM pisi jine nazvy (zalezi na uhlu pohledu), nekteri dokonce maji Hakko pero pripojene k jinemu trafu a mozna dokonce v lepsi ergonomii a robustnejsim provedeni.

PN