Re: tepelné trubice

Pondělí Září 7 19:26:49 CEST 2009

Myslel jsem že to bude silnější - jak to tepelně spojím s kusem mědi? Když
je to tenké, asi to nejde přitáhnout šroubem.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jan Peterka" <peterka256@seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 07, 2009 4:13 PM
Subject: RE: tepelné trubice

Heatpipes funguji dobre i pri nizkych teplotach.
Nesl jsem je jednou v zime, jen tak v ruce a ani
za 5minut se neohraly, porad chladily.

Trubicek je vic druhu, pozor na to.
Ty co maji u Conrada funguji jen pokud je teply konec
niz nez studeny (uhel odhadem 30 stupnu)

Pokud maji fungovat ve vodorovne poloze, prip. teply
konec ma byt vys nez studeny, je potreby pouzit typ
s jinou vnitrni strukturou (vyssi cena).
Nekde bych snad jeste nasel odkaz na vyrobce.

Jestli jste s tim nikdy nedelal, pozor pri manipulaci.
Jsou z pomerne tenke medene trubky a daji se promacknout i prstem.