Re: Hakko japonska kvalita?

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Září 7 19:23:56 CEST 2009

Problemy asi maji, ale ne s plagiatory, ale tim, ze ciani prodavaji to same i pod svou znackou za desetinove ceny.
Nevim jak u klasiky, ale horkovzduch Hakko jsou 100% vyrabeny  a navrhovany v cine, Hakko si na to nechava jen delat sve popisky.

FX-951 jsem videl rozebranou a minimalne na te pixle na stul neni co pokazit, krome trafa, cerneho fleku na pidi DPS a tri LED cislic v tom nic neni, kouzlo je v rucce a ta je zde koukam jina, skoda.

KN

>Zdravim,

asi pred rokom, ked som bol vo faze nakupu horkovzdusnej
spajkovacky som sa niekde docital, ze Hakko ma velke problemy
s cinskymi plagiatormi, ktori kopiruju celu ich produktovu radu,
akurat ta kvalita pokrivkavala.

Ale informacie odkial to mam uz nemam, tak ma neberte za slovo :-)

Lubos