Vadny menic LM2674

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Září 7 14:23:09 CEST 2009

Tak tlumivkou to není. Ještě jdu najít kondíky, ale mají stejné průběhy jako na dobrých deskách. Na vývodu Vsw (spinací tranzistor) se mění střída - takže asi limituje obvod. Napětí a proud se měří uvnitř obvodu. Ještě zkusím poslední možnost - vyměním blokovací 10n a pak dám nový obvod. Je to celé nějaké divné.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kadečka
  To: HW-news
  Sent: Monday, September 07, 2009 1:39 PM
  Subject: Re: Vadny menic LM2674

  2009/9/7 Michal HW <michalgregor@centrum.cz>:
  > Osciloskop na kondicích dáva stejný průběh dobré i špatné desky. Uin = 12V.

  A je to Uin = 12V i při zatížení? Možná blbá otázka, ale třeba někdo
  zapomněl na lab. zdroji nastavené proudové omezení nebo tak něco.

  > Zkusím samozřejmě vše vyměnit, jen jsem chtěl vědět jestli to není v LM2674.
  > Nějaký ten čínský "ekvivalent".

  Máte vedle sebe dobrou a špatnou desku? Vypadaj ty LM2674 stejně - na
  pouzdře je stené logo? Já bych IO podezříval až naposledním místě, ale
  zas tolik zkušeností nemám.

  P.K.