Převodník video signálu na ETH

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Září 7 10:08:35 CEST 2009

> A co je prosím to něco co to dokáže zpracovat?
> Ten obvod vypadá zajímavě.

Tento obvod Vám z toho analogového videosignálu vyrobí videosignál
převedený do streamu dat. Co s tím dál už záleží na Vás. Když chcete
řešit takovou úlohu, tak jsem předpokládal, že máte nějakou představu o
tom, jak a čím ta data chcete zpracovávat.

Obecně se dá říct, že by tam mělo být nějaké DSP či FPGA, pro jednoduché
zpracování by mohlo stačit i CPLD a/nebo hodně rychlý jednočip. Já jsem
k tomu měl konkrétně připojený ADSP Blackfin.

Možná jsem špatně pochopil původní dotaz - když se tak na to dívám,
nevím jestli hledáte obvod nebo výrobek.

Lukáš Grepl