Re: Nakup vyvojove desky z Bangkoku

V P vvitty01@seznam.cz
Pondělí Září 7 09:41:56 CEST 2009

Pokud to koupite jako soukroma osoba, je velmi pravdepodobne ze Vam to prijde az domu a nebudete muset delat nic.
Ve velmi malem procentu pripadu se muze stat, ze nekdo z celnice si Vas predvola a bude zadat o zaslani faktury nebo jine indikace o cene. Uz dlouho mi nikdo takhle nezdrzoval :-)
Ani v takovem pripade Vas ale neceka placeni cla, dph a jinych poplatku, protoze bezcelni limit je 150EUR.

V.