DLNA a TV Sony Bravia

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 7 09:13:07 CEST 2009

Tak díky, vyzkoušel jsem to a funguje. Resp. zkoušel jsem jen
prohlížení fotek, nic víc nakonec nepotřebujem.

Zato na tý televizi nějak nechodí připojení k internetu, je připojená
ethernet kabelem k routeru, přestože IP adresu i DNS od DHCP dostane,
tak se nespojí se světem - no ono to stejně k ničemu není. Minule jsme
to měli připojený přes wifi (k ethernet portu jsem měl připojený AP v
režimu klient) a fungovalo to - ale nějak jsem tam nenašel žádnou
užitečnou funkci. Samsungy uměj aspoň brouzdat po youtube, ale tahle
televize snad jen stahovat nějaký fotky ve vysokym rozlišení asi z
nějakýho Sony serveru.

P.K.