Re: Nabíječka baterií AFEN 10 Einhell 10A - vnitrnosti - foto - neco je rozbite

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Září 7 00:19:54 CEST 2009

Tak po telefonu kecali.

A kam privedu vstup, do minus polu a z Plus poleze snizene napeti?

Nabijecka ma vetsi usmernovac 50A a stejne se docela hreje:
KBPC3510  50A/500A
http://www.hygroup.com.tw/products_detial.php?prodId=279&level1_id=2&level2_id=26
http://www.hygroup.com.tw/downloads/prod/file/20090209150829.pdf

Tak jestli 15A nebude malo?