Převodník video signálu na ETH

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Neděle Září 6 15:26:05 CEST 2009

> Dobrý den,
> Můžete prosím doporučit nějalý kvalitní převodník pro analogovou kameru?
> Rád bych připojil analogovou kameru do ETH aq případně schovával /ukládal/
> některé snímky.
> Vůbec nevím na co si dát pozor apod.

Používal jsem ADV7180, kolem pár součástek v katalogovém zapojení, ven
lezou digitalizovaná data a syncy. Fungovalo to na první pokus bez
větších problémů. Je tam konfigurační I2C rozhraní, ale pro základní
použití se dá nechat v default nastavení a pojede to bez dalšího
nastavování. Výstupní signál je YCbCr, střídají se jasové a barvonosné
hodnoty (Cb Y Cr Y Cb Y Cr atd.). Hrubý výstupní datový tok je něco
kolem 27MB/s, takže musíte mít za tím něco, co to dokáže zpracovat.

Lukáš Grepl