Paramety tranzistoru SOA?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Září 6 09:50:16 CEST 2009

A nestačilo by tam dát diodu nebo případně diodu, kondenzátor a odpor -
proč rovnou transil? Ale tak jako uznávám, že v dnešní době je asi
zbytečné "honit" FET na  hranici maximálních parametrů, když se dá
pohodlně sehnat FET na 2x větší napětí s podobnými parametry. I když
možná v téhle aplikaci se to vyplatí - kdo ví ;-)

OH