matlab - zapis do textoveho suboru v unix formate

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Neděle Září 6 01:20:30 CEST 2009

No a preto si vzdy otvaram subory _len_ binarne a konce riadkov si
pisem priamo tak, ako potrebujem . V C/C++. Ano je to znamy a casty
problem a ako vidim, nielen v "pravom" C :-)

miro

Dňa 5.9.2009, Daniel Valuch <daniel.valuch@orange.fr> napísal(a):