[OT] Jaky HD satelit?

APA navrhpcb@gmail.com
Neděle Září 6 01:07:05 CEST 2009

Jeste neco, puustet si DVD placicky na PC v obyvaku mi prijde jako jezdit do
samosky Zetorem. Neni to elegantni ani efektivni (usporne), snad rozumite co
myslim. To PC a mechanika je obvykle i stejne hlucna:).

Tim chci jen rici, ze kdo na to ma, ma primerene znalosti a chce klid, tak
1000E za DM8000 litovat nebude. U kazdeho HD DM vzdycky byl HDMI kabel a jde
to pripojit s kazdou HDMI televizi vc. zvuku.
Jedine, co mi vadi je, ze pres HDMI nejde zapinat televize ze Standby jako u
SCARTu, ale to neni problem DM, vyrobci to asi resi kazdy po svem (Samsung
Anynet apod)