Paramety tranzistoru SOA?

Dolnsky Pavel p.dolnsky@atlas.cz
Sobota Září 5 22:14:19 CEST 2009

U max neprekrocim  24 i 12 < 30
Imax , nejspise take ne pokud chci spinat max 10A a oni uvadi 13A
dale je to ale otazka
ztratovy vykon, v sepnutem stavu mam pri 10A RDS 7.5mOhmu, to dava 0.75W pri stride 50/50 0.375W
Nicmen netusim jak spocitat ztratovy vykon pri spinani ani teplotu prechodu.

Pavel

> 5.9.2009, 21:42:22
No nevim jak jini kolegove, ale ja ocekavam presne ty parametry,
ktere vyrobce uvadi v DS. :-)
Otazka nema byt, "jake mohu cekat parametry", ale zda se, se svoji
aplikaci vlezu do parametru konkretni soucastky.
Tedy v nejjednodusim pripade:
Nesmim prekrocit max.U AND nesmim prekrocit max.I AND mesmim
prekrocit max.ztratovy vykon AND nesmim prekrocit nejvyssi teplotu
prechodu AND nesmim prekrocit ty cary SOA.
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz