matlab - zapis do textoveho suboru v unix formate

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Září 5 19:23:14 CEST 2009

Divne, pokud jde o standartni ESC sekvence tak
On Unix, an ASCII newline (\n) LF (linefeed) character ends each line.
On Windows, an ASCII sequence CR LF (\r\n) (return followed by linefeed) ends each line.
On Macintosh, an ASCII CR (\r) (carriage return) character ends each line.

Otevrit v libobolnem Hex editoru a podivat se co tam vklada Matlab a co tam je po preformatovani.

PN