Re:ot: 100W ziarovky

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Září 5 18:05:31 CEST 2009

Coz mimo jine rika, ze jsou u nas ty zarovky predrazene.
- jsme vetsi trh nez svycarska federace
- je u nas nizsi kupni sila (nizsi naklady na prodej)
- vyrabi se to zde tzn. jsou nizsi naklady na doravu

Presto zde je znejakeho neznameho duvodu vetsina veci drazsi nez na zapad od nas.

Tom

>ty haloluxy od Osramu by snad mely byt k mani i u nas ne? halogenu se to
narizeni pokud se nepletu netykalo

cena je +-2Kc stejna i u nas

RadekCX