OT na patek III: Kam s pajkou z odsavacky

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Září 5 17:29:23 CEST 2009

ani neviete aku mate pravdu :-) Kolega z nemenovaneho renomovaneho
americkeho laboratoria rozpraval ako funguje prebujnela administrativa.
Gulicky odpadoveho cinu normalne vyhadzovali ako sa to robilo doteraz 50
rokov. Jedneho dna zamestnali nejaku administrativnu pipku o ktoru nikto
neziadal a nemala ziadnu napln prace. Tak si ju rychlo nasla a zacala
vymyslat smernice ako vylepsit laboratorium. Jedna z nich bola ze
nakupili pre kazde oddelenie kovove krabicky do ktorych mali davat
odpadovy cin z pajkovania.
Tym to ale nekoncilo, zacala robit statistiku kto ma aku spotrebu a kto
kolko odovzdava. Kedze na to kazdy kaslal tak to nejak preslo na vyssiu
uroven a zacali ich dodrbavat z vyssich miest. Tak sa nasrali a kazdy
mesiac ku tym par cievkam cinu co spotrebovali kupili dalsiu 1-2, tu za
pol hodinku niekto pajkovackou roztavil na gulicky do krabicky,
odovzdali a este ich aj kazdy mesiac pochvalili ako vzorne plnia
nariadenia o ekologickej likvidacii a ako prispievaju ku kvalite
zivotneho prostredia.
Administrativa bola spokojna lebo si mohli urobit ciarku a technici boli
spokojni ze maju pokoj a este ich aj pochvalia. Po case ta pani zmizla
bez stopy, asi ju povysili do kongresu...
b.