OT ako vratit shem Fedore?

MiroslavMraz mraz@seznam.cz
Sobota Září 5 11:14:26 CEST 2009

A nebylo by lepší přejít na to Ubuntu ? Já jsem se s Fedorou také raději
rozloučil, Ubuntu mi přijde lepší. V těch nastavení a skriptech /etc
všech moderních distribucí se lze už těžko orientovat. Zatím vše, co mi
běželo na Fedoře se nechalo přemluvit a chodí i na tom Ubuntu a to
provozuju i takový podivnosti jako ISE od Xilinxu.
Mrazík