OT na pátek I: Fyzika pro kucha__e

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Září 4 21:23:45 CEST 2009

> hranolky, kdyz uz na ne dojde, delame zcela bez oleje na plechu v troube.

No, to robim obcas tiez, ale z mrazeneho a na tento ucel urceneho polotovaru, ktory bol predtym dozaista uz v tom horucom oleji vykupany. Bez toho by tie zemiaky dopadli uplne inak.

Ale velmi dobre su aj zemiaky pecene v rure na oleji (alebo moja stara mama to robi tradicne na masti), samozejme patricne solene a korenene (viac cesnaku, menej resce (kminu)).

Viete, podla mna vsetkeho vela skodi, a to plati aj o zdravom stravovani. Samozrejme, ak Vam to ci ono nechuti, tak to nejedzte a nepite; ale ak to robite kvoli nejakym uvaham o tom co je zdraave a co nie, tak to nie vzdy musi byt dobre. To ak Vas pozvem ku nam na opekacku - spekacky, slanina, k tomu chlieb a cibula a paradajky a paprika, a ako priloha nakrajana parenica (udeny pareny syr) - tak to ma odmietnete?

Ja trebars mojim synom vravim, nemusis to jest, ale musis ochutnat, aby si potom nelutoval.

> On mi cely MCHranolek a jeho celosvetovy uspech prijde takovy nejaky divny. Koho by napadlo, ze kdyz bude prodavat 30ks hranolek za cenu 1kg hranolku v obchode, ze mu tam lidi budou stat fronty a posilat k nemu sve deti slavit narozeniny?

Ano, tiez im zavidim.

:-P

wek