Jeste jednou sluchatka

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Září 4 12:04:12 CEST 2009

Puvodni   zprava  "Re:  Jeste  jednou  sluchatka"  od  "Pavel  Troller
(hw-list@list.hw.cz)" z 4. září 2009, 6:04:39,
msgid:20090904040439.GA28467@tangens.sinus.cz (1663 bajtu):

PT> vzdalenosti cca 50 m, dokazal presne urcit, ze ktereho okna (treba
PT> v  5. patre) vychazi zvuk radkoveho rozkladu televizoru, tj. 15625
PT> Hz.  Zabavne  na  tom  bylo,  ze  tou dobou jsme vlastni televizor
PT> nemeli  a  ja nevedel, co to piska :-). Stale jsem se ptal rodicu,
PT> proc  se z nekterych bytu line piskani a oni vubec netusili, o cem
PT> mluvim :-).

A  nezaslechl  jste  nekdy  nekdo  piskani  na  parkovisti?  Ale  neni
konstatni,  ma  formu  sekvence  delky  cca  10  sekund  opakujici  se
priblizne 1x - 2x za minutu. Prvni polovina sekvence zacina piskanim o
vysoke  frekvenci, ktera se snizuje, druha polovina je presne inverzni
se  stoupajici  frekvenci  na  puvodni  uroven,  potom piskani uticha.
Nejaky ultrazvukovy detektor pohybu, naruseni vozidla? Ale ta pauza mi
na  tuto  aplikaci  prijde  prisil  dlouha.  Kazdopadne jsem to slysel
vicekrat,  ale  nikdy se mi nepodarilo lokalizovat auto, ze ktereho to
vychazi :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz