pruzne kontakty pro prenos proudu mezi DPS a otocnou casti

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Září 3 23:15:59 CEST 2009

 3.9.2009, 23:11:02

Mozna jste si toho nevsim, ale na otacejicim se bubnu je tez
predzesilovac signalu, a ten je treba nejak napajet. Lepsi videa
(treba ty profi) nemivaji hlavy na bubnu montovane primo, ale na
piezoelementech. Privedenim napeti na tyto piezoelementy umoznuje
nepatrne zmeny polohy vuci bubnu, a tedy i pasku -> presnejsi
sledovani stopy -> a opet potreba ss napajeni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz