pruzne kontakty pro prenos proudu mezi DPS a otocnou casti

Standa Palas stpalas@quick.cz
Čtvrtek Září 3 22:56:41 CEST 2009

Nevím jak profesionální videa ale klasické spotřební video má většinou
bezkomutátorový motorek pro otáčení hlav.Myslím,že tam jsem snad nikdy
kontakty neviděl. Prostě rotor je jenom kulatý magnet,ten žádný přívod
nepotřebuje.Nenapadá mě proč by pro profesionální videa byly lepší nějaké
motory s kontakty. To snad ten přenos videa z hlav by bylo lepší řešit těmi
kontakty než rotačním transformátorem když už bych potřeboval opravdu
kvalitní přenos signálu od hlav.Ale mohu se mýlit.S profi videama nemám
zkušenost.
K původnímu dotazu: Když už jsme u těch videí,tak každé video obsahuje
součástku které se říká tuším "mode switch". Z toho by se daly vykuchat
kontakty,které jsou potřeba,nebo by se dal použít celý kotouč.Dá se to
sehnat i jako náhradní díl.

Staňa
----- Original Message -----
From: "Peter Bošnák" <lajost@zoznam.sk>
To: "konfera" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 03, 2009 10:21 PM
Subject: pruzne kontakty pro prenos proudu mezi DPS a otocnou casti

To je len polovičná pravda. Videosignál ide síce väčšinou cez rotačný
transformátor ale jednosmerné napájanie pre motor by asi tak išlo dosť
ťažko.Používajú sa kvalitné kontaktné zberače.Okrem toho idú do
videohláv niekedy i iné signály jednosmerného charakteru,takže napr
profesionálne videohlavy majú niekedy až 8 prívodov cez trecie kontakty.

  P. Bošnák

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4392
(20090903) __________

http://www.eset.sk