pruzne kontakty pro prenos proudu mezi DPS a otocnou casti

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Čtvrtek Září 3 22:21:46 CEST 2009

To je len polovičná pravda. Videosignál ide síce väčšinou cez rotačný
transformátor ale jednosmerné napájanie pre motor by asi tak išlo dosť
ťažko.Používajú sa kvalitné kontaktné zberače.Okrem toho idú do
videohláv niekedy i iné signály jednosmerného charakteru,takže napr
profesionálne videohlavy majú niekedy až 8 prívodov cez trecie kontakty.

  P. Bošnák

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4392 (20090903) __________

http://www.eset.sk