Slyseni, (bylo Re: Jeste jednou sluchatka)

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Září 3 21:56:12 CEST 2009

Mam taky rad (semtam) hudbu nahlas... docela pocitu hlasitosti aniz by to
tak moc vadilo okoli pomohl aktivni subwoofer. Mam tady celkem malou bedynku
Yamaha YST-SW200, kdyz se umisti cca 0,5-1 metr od gauce, tak se to docela
prijemne chveje....
AZE

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 03, 2009 5:32 PM
Subject: Re: Slyseni, (bylo Re: Jeste jednou sluchatka)

Hezke odpoledne,

    Tatramatku uz doma nastesti nemame, ale vzpominky na ni mam zive.
Hruza. Ja citim i vibrace zvuku, pochopitelne. Od toho jsou v tele
snimace vibraci, tlaku, natoceni kloubu... a milion dalsich uzitecnych
(ci neuzitecnych) veci.

    Take chapu, jak to, ze kdyz na koncertu, ci diskotece, do lidi duni
kilowatty a kilowatty hluku (pardon hudby) tak ze to je citit vselijak.

    To vsak stale nevysvetluje bolici hlavu z piskajiciho odpuzovatka
komaru. A take to, proc maji mit sluchatka rozsah do 38kHz. Jo kdyby
mela vykon tak 1kW, aby rozechvela hlavu i jine organy, tak bych to
pochopila, ale takto nikoli.

    Jinak s tou hlasitosti je to take o tom, ze lidi magori a nevedi, co
je ceka. Tak si pak vsichni popovidame na ORL ;-)

Saša K. Svobodová

Dne 3.9.2009 17:21 Dawid Ferenczy napsal/a:
> Sedela  jsi  nekdy  na zapnute Tatramatce? Urcite mi das za pravdu, ze
> vibrace  citis  celym  telem,  ikdyz nervy na pnuti nereguji. A ted si
> predstav,  ze  podobny ucinek na telo muze mit i akusticky tlak. To uz
> ale  samozrejme  chce i aparatutu, co je schopna takovy akusticky tlak
> vyrobit  (prikon  v  radu  kW). Hlasitost hudby je IMHO prave z tohoto
> duvodu  take  dulezitym  parametrem  poslechu. Ne nahodou mam tendenci
> podvedome  davat  nahlas oblibene pisnicky a opacne neoblibene ztisit.
> Proto byvaji hudebni produkce a koncerty tak nahlas (pokud to dovoluje
> [...]

Odchozí zpráva neobsahuje viry.

Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 9.0.646 / Virová báze: 270.13.76/2343 - Datum vydání: 09/03/09
07:50:00