Slyseni, (bylo Re: Jeste jednou sluchatka)

hwa@centrum.cz hwa@centrum.cz
Čtvrtek Září 3 17:40:25 CEST 2009

Dobrý den,
  kdysi  davno  (~25 let zpatky) jsem delal "zvukare" v rockove kapele
(rikali  jsme tomu bigbit). Cca dvakrat rocne jsme hrali na zabave pro
neslysici.  Vse  probihalo  jako na "bezne" zabave. Rikali, ze vnimaji
hlavne  rytmicke  nastroje  (basa, bici). Co bylo zajimave, vadila jim
hlasita kytara.