pruzne kontakty pro prenos proudu mezi DPS a otocnou casti

pyjan pyjan@tiscali.cz
Čtvrtek Září 3 11:56:48 CEST 2009

šlo by použít přepínač měřicích míst ze zapisovače ZEPAKORD, mají
platinové sběrače - životnost  nejméně10let při 1 otočení za minutu.
Několi jich mám v podstatě jako již nepoužitelný ND. Ozvěte se na mail,
můžu jich pár poskytnout.