OT: Slyseni, (bylo Re: Jeste jednou sluchatka)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Září 3 08:16:20 CEST 2009

Hezke dopoledne,

    beze snahy vyvolat flame, se ptam, kterymi castmi tela clovek muze
vnimat zvuk, krom sluchu. Do uvahy totiz pripada pouze nekolik moznosti,
ale nevarim, ze nektera z nich prenese tak vysokou frekvenci.

    Takze kandidati:

    - rovnovazne ustroji
    - pokozka a snimani vibraci
    - "snimace natoceni kloubu"

    U techto organu je mozne to nejak dolozit a vysvetlit, u jinych me
to nenapada. Budu proto moc rada, kdyz mi to vysvetlite.  Zajima me to
take proto, jak je mozne, ze clovek vnima i neslysitelne frekvence
ruznych "odpuzovaci hmyzu" protoze z toho dost lidi boli hlava, ackoli
to davno neslysi.

    Dekuji, Sasa Svobodova