Jeste jednou sluchatka

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Září 3 08:04:46 CEST 2009

No jediny smysl mne napada, ze clovek chce doprat neruseny poslech
svemu ctyrnohemu mazlickovi. I kdyz teda si nejsem jist jak moc by pes
ocenil sluchatka na hlave:)
Pro cloveka to smysl nema. Dalsi cisla nepamatuju 100%,ale muslim, ze
mlady clovek slysi (velmi vyjimecne) do 25kHz, bezne se zdravym
sluchem do 20kHz. S vyzsim vekem a zhorsujicim se sluchem to dale
klesa a tech Vami udavanych 15kHz je myslim naprosto normalni celkem
dobry sluch.

V teto souvislosti mne napadaji 2 OT drobnosti:
-velmi mne za komancu bavilo, jak se haviri u nas predhaneli kdo si
koupi lepsi aparaturu (meli tehdy na to i finance i moznosti - vozily
se vyrobky specialne pro ne). A tak se bezne chvastali se aparaturou
'do 25kHz', pricemz sami (prokazatelne) slyseli do 10kHz, mnozi do 7
ci 8:)
-zajimalo by mne jak jsou na tom ti mladi ...., kterych autoradio
slysim do druheho patra pres pozavirane kastlikove okna:)
Predpokladam, ze netrva dlouho aby se dostali na uroven tech haviru:)

Hezky den,
Marek