pruzne kontakty pro prenos proudu mezi DPS a otocnou casti

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Čtvrtek Září 3 07:48:57 CEST 2009

Potrebujete to na niekolko vyrobkov, alebo priprava na seriovu vyrobu?
Ako rychlo sa to bude tocit? Ako casto sa to bude tocit? = odolnost voci
oderu na strane kontaktu aj plosaku ?

Kontakty z bateriek, poniklovane pruzne pliesky, pliesky z kontaktov
rele ( maju aj ukoncenie "polgulkou", co moze byt pouzitelne )
male uhliky s pruzinkami z malych komutatorovych motorov
V kazdom pripade, ak tam budu pliesky, tak je vhodne mat ich na konci
"prestrihnute", aby vytvarali 2 paralelne
kontakty na strane dotyku s plosakom - vyrazne sa tym zvysi spolahlivost.
Ak to bude vo forme licny, medej pancusky a pod - tam je to zabezpecene,
ale pruznost takeho materialu je mala, takze aj spolahlivost
nebude velka.

Dodo