Jeste jednou sluchatka

Serych Jakub Serych@panska.cz
Středa Září 2 19:04:47 CEST 2009

Mam klasiku: http://www.sennheiser.cz/hd580.html

A jsem s ni nadmiru spokojen. Ovsem jsou to sluchatka otevrena. Volil jsem je prave proto, ze otevrena sluchatka maji obecne daleko vyrovnanejsi frekvencni charakteristiku, nevyhoda je, ze pro poslech potrebujete relativni ticho.
Pochopitelne slovo ekvalizer neznam, kdyz si chci poslech vychutnat, zasadne pripojuji sluchatka primo do sluchatkoveho vystupu CDcka.

Kupoval jsem je v http://www.akustik.cz/, je to par metru od metra Strašnická, byli tam tehdy velmi příjemní a rádi vše nechali vyzkoušet. Mají tam opravdu široký sortiment, takže je z čeho zkoušet a vybírat.

Pekny den

Jakub Serych