Prodejna Liberec

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Září 2 12:56:12 CEST 2009

Tusim, ze je to ta sama prodejna se stejnou obsluhou, jen se prestehovala od
bazenu ke knihovne. Dost blbe je parkovani, takze tam chodim v nouzi
nejvetsi. Ceny jsou kazdopadne lepsi nez v prodejne v byvalem Elitronu - tam
ale taky cokoli objednaji, uz nevim od koho.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Wednesday, September 02, 2009 12:11 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Prodejna Liberec

Včera jsem se tam byl podívat. Tvrdili mi, že sortimetnt berou od TME a ceny
by měly být +- stejné jako v katalogu TME. Pokud něco nemají na skladu je
prý možné si to u nich objednat. Jinak je to takový mrňavý stísněný krcálek
ale celá jedna stěna je zakrytá MARS skříňkami se součástkami od podlahy až
po strop. Zkušební nákup jsem neprovedl takže nevím jak by dopadl :-).
Prodavač mi říkal že mají odpory a kondenzátory... Ještě chvíli ho nechat
začal by mi vysvětlovat co to ty odpory a kondenzátory vlastně jsou :-)).

Ta prodejna proti bazénu dlouho nevydržela... Škoda.

	Martin.