OT: Nové mince mají jiné vlastnosti než staré ?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Září 2 11:57:04 CEST 2009

Zlozenie moze byt podobne (i ked sa tiez moze od povodneho lisit, nejake tolerancie tam urcite budu, naviac vacsina minci je aj tak ocelovych a ta ocel moze byt imho akakolvek), tiez spracovanie materialu moze dostatocne ovplyvnit elektromagneticke vlastnosti.

To, ze jednotlive rocniky minci nie su rovnake, je jeden zo zakladnych problemov prevadzky mincovych automatov, t.j. sa musia pravidelne preprogramovavat.

Podobny problem je aj s eurami, ktore si kazda krajina razi vo vlastnej rezii, takze maju dost velky rozptyl parametrov.

wek