RE: Rozpoznání externího USB disku notebookem

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Září 2 10:50:55 CEST 2009

Někdo už to tu psal, zkuste jiný USB kabel.

Mě jednou vytrestala jedna tiskárna. Když jsem ji připojil k počítači zepředu, normálně fungovala. Když jsem ji stejným kabelem připojil zezadu přesně jak píšete - ozval se zvuk, PC detekoval připojení tiskárny a to bylo vše. Když jsem tam místo tiskárny připojil Flashku bez problémů fungovala. Kabel bylo to poslední co mě napadlo - vše nasvědčovalo tomu, že je OK. No... Nebyl. Po výměně kabelu tiskárna tiskla jak divá. Trvalo mi dva dny než jsem na to přišel. Od té doby se mi to stalo ještě několikrát - to už jsem ale věděl kam sáhnout.

A pak Vám někdom radil zkontrolovat si kam se ten disk mapuje. Občas se stávalo (už se mi to nestalo hodně dlouho) že se externí zařízení (u mě foťák) namapovalo na stejné písmeno které už v systému existovalo. V tom případě to ale myslím bylo vidět ve správci disků a vy říkáte že tam disk vidět není. Takže toto asi náš případ nebude.

Toto byly nejčastější příčiny problémů které jsem se zařízeními na USB měl.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Kalina
Sent: Wednesday, September 02, 2009 10:35 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Rozpoznání externího USB disku notebookem

Ve správci zařízení se ten disk vůbec neobjeví, když ho připojím za běhu. Při připojení se ozve jen ten zvuk připojivaného zařízení, asi na 1 vteřinu se objeví přesýpací hodiny a pak se nic neděje - jako by se WinXP snažili o detekci a pak to vzdaly. Pak se neobjeví ani ve správě disků, takže nedostane ani to písmeno (vůbec se tam neobjeví jeho položka s označením disku), pokud nabootuju s připojeným diskem, vidím ho jak ve správci disků, tak i ve správci zařízení (WD2500BEV External USB Device).