Rozpoznání externího USB disku notebookem

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Středa Září 2 10:25:17 CEST 2009

Priklanim se ke zkousce pomoci Linuxu.

http://partedmagic.com/download.html   bez instalovani, male pro
stazeni, pouzivam to jako prvni pomoc pro padle pocitace.

Problem by mohl byt v napajeni portu, respektive, v jeho "uspani", aby
min zral. Narazil jsem na zminku o necem takovem v dobe, kdy jsem
hledal, jak co nejvice prodlouzit chod notebooku na baterie.

Oja