[OT] Problém s telefonním vedením

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Září 1 21:17:21 CEST 2009

Co je pro vás důležité:
Ať je to s břemenem jak chce, pokud si dáte při stavbě "majzala" jak
jste psal a kabely nijak nepoškodíte, myslím, že to je v pohodě.
Ideální si nechat kabely vytýčit... Ochranné pásmo je nesmysl, který je
především kvůli velkým bagrům  - kam smějí ještě  hrabat. Blíž ke kabelu
by těžká technika neměla jít, tam se dokopává "ručně"
Měl by ale k celému profilu zůstat zachován přístup pro případnou
opravu. Pokud by např. vedle kabelu byl základ, doporučuji v celé délce
obnažit a navéci nějakou chráničku, aby bylo možno v případě potřeby  (
třeba i výměna, přípolož ) protahnout kabel jiný a nemuselo se u základů
kopat.