nakup sluchatek po internetu

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Září 1 20:57:33 CEST 2009

U Alzy je ohledně "znečištění " psáno: "Upozornění: Zákazník je povinen
předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a
hygienicky nezávadné. Společnost Alza.cz a.s. je oprávněna odmítnout
převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené
zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti
přenosným nemocem"

Nicméně pokud je vyhláška z roku 1984, tak to asi s EU moc souviset nebude.

OH