nafouknuté kondenzátory ve zdroji

Ales Filip nostromo@khnet.info
Úterý Září 1 10:26:59 CEST 2009

Dobrý den,

Je pravda, že je to DVD 2,5 roku staré :-) Ale vzhledem k tomu, že je to
CyberHome, které přehraje naprosto všechny formáty, tak ho vyměňovat za
nové nechci :-)

Uvnitř je místa dost, tak poskládám několik kondenzátorů paralelně, a
nabastlím je tam, aby to DVD ještě chvíli vydrželo.

Dík všem za vysvětlení.

S pozdravem,

--
Ales Filip      ICQ:64650313