OT: nakup sluchatek po internetu

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Září 1 08:36:33 CEST 2009

Jasne, ze snazi a jeste se snazi branit ostatnim dovozcum v prodeji sluchatek za nizsi ceny.
V USA sezenete PortaPro za cca 32$ vcetne postovneho po USA tj. mene nez 600Kc, od vyrobce, pri odberu cele bedny vidim cenu kolem 25$/ks.
GOTHIC a Eurostar Ostrava s.r.o.za ne chteji 1190+postovne pri objednavce pres internet, respektive stanovili koncovou cenu na doporucenych 1490Kc. A protoze neni pro ostatni prodejce az takovy problem zbozi objednat v USA vymysleli rozdilne manipulacni poplatky 300/50Kc. Ona to je diskriminace a pokud by se nasel nekdo kdo by to dotahl az k ustavnimu soudu tak by to hosi projeli, ale protoze u nas nejsme v USA a hromadne zaloby vcetne zpetnych nahrad tu neleti mohou si mastit kapsy vesele dal.

Vrcholem je PORTA PRO 25th ANNIVERSARY EDITION za krasnych 1790Kc
KN

http://cgi.ebay.com/NEW-Koss-PortaPro-Stereo-Headphone-163931_W0QQitemZ350242335620QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item518c11eb84&_trksid=p3286.c0.m14

>Spis mi to pripada, jestli jde jen o rozdil manipulacnich poplatku
(300/50), tak si prodejce snazi namastit kapsu:
1 320 Kč Sluchátka KOSS PORTA PRO, skládací konstrukce, doživotní záruka
784 Kč	Sluchátka KOSS PORTA PRO, skládací konstrukce (záruka 24 měsíců)