strasidelny dum ve Strasicich...

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Sobota Říjen 31 16:56:03 CET 2009

Ne vše musí mít nutně "racionální" vysvětlení. Našel jsem na půdě knihu
"Dr.Rejdák(výběr): Telepatie a jasnovidnost" (Svoboda, 1970), kde je na
stranách 197-220 dost podrobně popsán podobný případ, který se udál v
roce 1967 v Rosenheimu (SRN). Tehdy páni také měřili a nic rozumného
nenaměřili a tak to nakonec svedli na Annemarii Schneiderovou, která se
tím stala slavnou. Stručně anglicky na
http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenheim_Poltergeist

Mrazík