[OT] Smazani DVD RAM

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Říjen 31 16:54:29 CET 2009

Hezke odpoledne,

    dekuji za vsechny reakce. Budu jeste chvilku badat. Me zarazi jina
vec. Drive jsem totiz pomoci CDWriteruXP ty disky normalne smazala a pak
vypalila znovu. Nyni to jiz nejde a program mi rika, ze je
neprepisovatelne. To je to, co me je divne.

    RAMky co mam bylo vzdy potreba smazat "pomalu" coz trva cca 40
minut, i vypalovani je pomale. Ale zatim se mi nestalo, ze by RAMka
nesla precist, coz se o ruznych jich mediich rici neda. Nekdy se ani
neprecte cele spravne hned po vypaleni...

    Mam media od Panasoniku, tak zkusim mrknou k nim, jestli se neco
nezmenilo...

					Saša K. Svobodová