Low-end stolni multimetr

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 30 17:20:06 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 30.10.2009 od Pavel Kutina:

> Kazda zasoba baterii jednou dojde, takze se k tomu pridava jeste
> sledovani skladovych zasob :)

Koupis si dve bedynky baterii. Jakmile jednu bedynku vyprazdnis, tak
si ji vezmes do tasky a tim si budes pripominat, ze mas koupit novou
bedynku :-)

Kdyz se vyprdnes na podporu mistniho elektra, tak si muzes bedynku
baterii objednat na internetu, jako to delam ja. Je to hned a nemusis
to hlidat.

Az ti dojde jedna bedynka, napis mi e-mail, ja ti dodam obratem novou
a jeste na tom slusne vydelam :-))))))))))))))))

> A k tomu prilepeni na zed - nooo, neni to blbej napad, ale furt mam
> dojem, ze to neni uplne ono, dovedu si predstavit usporadani, ktere
> v dilne zabere i mene mista - ano, o minimalizaci celni plochy
> nebyla v puvodnim prispevku rec :)

No jo, no, ale je to zase levny...

> A je pravda, ze bych taky nepotreboval superchytrej kombajn, bohate
> staci U, I , R.

Tak si takovy merak udelej. Nekolik displeju, nekolik tech ICL7106
nebo jak se to jmenuje, nekolik napajecu nebo nekolik baterii, no a
jeste si muzes udelat automaticke vypinani a odpojovani baterii :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz