Low-end stolni multimetr

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Říjen 30 16:55:28 CET 2009

No zas tak jednoduchý to není (tedy alespoň v mém případě). Když jsem
zkoušel běžné multimetry připojit k adaptérům, dopadlo to tak, že po
připojení osciloskopu ukazovaly nesmysly. Trafo musí být nízkokapacitní a
měřák ještě VF přemostěný.
Ale stejně by se to mohlo vejít do 1000 Kč (stačily by mi V a A).

PH

From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
No taky by se mi libila polovicni cena. V podstate tohle moc nechapu, co je
tam navic oproti rucnimu, ktery cinan prodava za ctvrtinu - jina skatule a
navic transformator, ale to je v podstate vsechno, co na tom stoji ctyrikrat
vic?

Nepotrebuju laboratorni meridlo, kdybych ho potreboval, tak koupim nejakou
ojetinu od Agilentu, potrebuju jen neco orientacniho a za to se mi tyhle
penize moc davat nechce.

From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
Po něčem levném taky pátrám už dlouho. Chtělo by to ještě alespoň 3x
levnější. Aby nebyl problém koupit třeba 4-6 ks (typická sestava při vývoji
zdroje - stojí buď majlant, nebo jsou potřeba ještě akumulátory, nabíječky a
je to hrozně otravné).