strasidelny dum ve Strasicich...

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 30 09:07:39 CET 2009

Jsem to nejak nesledoval, ale z tech clanku vyplyva, ze tam ted bydli
jen ten jeho tata.

Ja bych to tipoval mozna na ty vojaky - nevyjadrili se k tomu vubec
nijak, coz by nebylo az tak divne, ale kdyz to ani nepoprou?

Nedokazu si predstavit ktera jina "firma" by mela takove moznosti.

Zazil jsem jen jednou bourku na chalupe, ktera zacla cca ve 2h rano, tim
ze mi bouchla zarovka v lampicce a v lustru za sileneho zahrmeni - jak
jsem se lekl tak jsem vylitnul bosej rovnou do tech strepu. Ve
vypinacich a v zasuvkach litaly jiskricky a divne to v nich sumelo.
Rozhodne nic, ale nehorelo.

Takze aby nekdo prenesl takovej vykon jen vzduchem tak to by uz muselo
byt neco.

Radek Vicek