OT: Patek - Bakalarka nikoliv z Plzne ;-)

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 29 22:28:40 CET 2009

Teda kdyz obyvatel fleku na mape v kterem uz nedokazi vyrobit ani pistole pro vlastni vojaky a dovazi je z rakouska prohlasi o celkém svetadilu, ze to tam je jen samy zemedelec a hornik s krumpacem tak si rikam, ze bychom se nad sebou meli zamyslet. :-)
Australie je v nekterych technologickych oblastech svetovy leader, ano v rade pripadu jde o prumysl navazany na tezebni aktivity, prikladedm buduz tezebni software kde cca 60% ma puvod v australii, stejne tak strojirenske technologie pro tezbu i zde je australie v prvni 5.
Z bezne strojariny to jsou lode, ale treba i auta http://www.holden.com.au, ale treba i veci pro prestavbu aut na LPG maji nemnoze puvod u protinozcu.
Nicmene ono je to vse jen zdanim takova australaska Rio Tinto je jedna z nejvestsich spolecnosti sveta, zabyva se tezbou a podle vseho ji vice mene kontroliju cinani at jiz primymi investicemi ve vysi desitek miliard dolaru tak pres nastrcene spolecnosti a prostredniky.

PN