OT: Patek - Bakalarka nikoliv z Plzne ;-)

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Čtvrtek Říjen 29 22:53:45 CET 2009

Sice uz jsme off off topic, ale pokud vim tak puvodni kostrukce vrabci
hnizdo byla minena jako "elektronika postavitelna i programatory" - dneska
uz existuje i DPS verze (davno) - ale ja rozhodne nebudu stavet ten
prijimac - jenom se necham inspirovat - treba pouziti NE592 atd.

Zdravi Petr Kubac