OT: strasidelny dum ve Strasicich...

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Říjen 29 19:44:04 CET 2009

> http://www.novinky.cz/domaci/182936-zahadny-dum-na-rokycansku-zasuvky-i-zarovky-hori-bez-zapojeni-do-elektriny.html
>
> To by me zajimalo, co z toho je pravda, a co z toho si novinari zase
> vymysleli...
>
> PT.

Zdravim,
  o tom jsem slysel i z jinych nez novinarskych zdroju a skutecne se tam neco
deje. Jsem velmi zvedav, zda CTU neco zmeri a zda se to dozvime. Ovsem mam
obavu, ze az prijede CTU, vse bude vzorne fungovat, nikde ani mikrovolt ruseni,
a jakmile odjedou, zacne to nanovo.
  Zajimave je, ze jim tam zahoruji zasuvky, ikdyz ve vedeni neni proud. Kdybych
tam byl, tak bych (samozrejme pri vypnutem proudu) vsechny zasuvky prozkratoval
hezky vsechny 3 vodice dohromady a pak by se videlo, jestli by jeste neco
zahorovalo (kdo vi, treba kabel ve zdi)...
  S pozdravem Pavel