OT: Patek - Bakalarka nikoliv z Plzne ;-)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Říjen 29 18:42:19 CET 2009

Byl jsem v pokuseni napsat, ze MZLU neni vysoka skola, ale tim bych se
dotknul tech par lidi, kteri se tam o neco snazi. Co jsem ale slysel
od znamych, kteri tam studovali, tak na MZLU se rozhodne neznamkuje
podle predvedenych znalosti. Viz veta jedne zkousejici: "Vy jste mi to
popsala az prilis podrobne." pri vysvetlovani, proc je zkouska za D.

Honza