Pokojovy termostat

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 29 18:23:52 CET 2009

No ti musi mit radost, dneska jsem ji psal stejny dotaz. A to dokonce 2x.
Jinak jsem prosel par dalsich pokojovych termostatu a do zasuvky s externim cidlem neni nic. Jedine vykuchat TS20.
Dival jsem na Jablotron - na noc umi pouze vypnout topeni, bez regulace.

Ten Elektrobock se mi libi, protoze ma PID regulator s automatickym vyhodnocenim tepelne setrvacnosti mistnosti. Jini vyrobci maji hloupe termostaty s hysterezi kolem 1 stupne.

Michal Gregor